Drezina V760 1999

Úvod

Výroba

Technické informace

Minulé akce

Plánované akce

Kontakt


 

Motor

Honda GX 160

zážehový čtyřtaktní jednoválcový, nuceně chlazený vzduchem

Max. výkon 4kW při 3600ot/min

 Max. kroutící moment 11Nm při 2500ot/min

Alternátor 6V / 30W

Převodové ústrojí

PŘEVODOVKA

 

SPOJKA

ŘETĚZOVÝ PŘEVOD

 

REVERZAČNÍ NÁPRAVOVÁ PŘEVODOVKA

POJEZDOVÁ KOLA

třístupňová mechanická (i = 2.7 ; 1.5 ; 1.0 )

dvojlamelová s korkovým obložením (v oleji)

od převodovky k reverzační převodovce ( i = 1.5 ), samočinné napínaní

pohání jednu nápravu, umožňuje jízdu v obou směrech stejnou rychlostí ( i = 5.9 )

průměr 370mm, mezikruží z tvrzeného duralu

 

Brzdové ústrojí

obě nápravy bržděny bubnovými brzdami s mechanickým převodem (lanka), ovládané vřetenem


hnací náprava navíc bržděna špalíkovou nožní brzdou (druhý nezávislý systém)

 
 

Rám

vnější, svařený z válcovaných a ohýbaných profilů s odnímatelnými  podélnými sedadly a střechou. Nápravy jsou vedeny rozsochami a vypruženy vinutými pružinami.

 

ROZMĚRY

 

 

 

 

 

Celková : délka 1650 ; šířka 1350 ; výška 1980 nad TK (beze střechy 1300 mm nad TK ).

Elektrické příslušenství

Reflektor 6V / 21W ;  dva klaksony.
digitální cyklocomputer (tachometr)
 
 

Hmotnosti

 

Vlastní hmotnost

Max. užitečné zatížení

Celková hmotnost

 

~215 kg (beze střechy ~200kg )

500kg (řidič + 5dospělých osob )

715 kg

 

Výkony

Max. rychlost

Spotřeba paliva (benzin natural)

30 km/hod

0.3 –0,4L / hod provozu.

    Od uvedení do provozu (24.4.1999) do 8.9.2002 drezina ujela na kolejích HLÚŽ ve Vychylovce,  ČHŽ v Čiernom Balogu, v maďarském Nagyborzsony, Kecskemétu, Balatonfenyves a Mestegnyo asi 918km.  

autorem všech  fotek a článků na těchto stránkách (pokud není uvedeno jinak) je Ing. Josef Němeček a lze je veřejně publikovat jen s výslovným svolením autora